1. Cum pun în vânzare un produs?
Pentru a pune în vânzare un produs pe Okazii.ro este necesar să ai un cont activ. Crearea contului este simplă și gratuita, iar punera în vânzare are și o variantă simplificată, pe care o poți utiliza în momentul accesării secțiunii “Contul meu/Activitate/Pune în vânzare”. În cazul în care dorești să oferi informații complete despre produsul vândut, îți recomandăm să optezi pentru varianta avansată accesând link-ul ”Folosește varianta avansată” din pagina de punere în vânzare.
Odată autentificat în cont, poți pune în vânzare produse. Acestea pot fi de tip:
– Instant (la preț fix)
– Licitatie
– Mokazie
– Anunț
2. Cum îmi recuperez comisionul dacă tranzacția nu se finalizează?
Dacă o tranzacție nu se finalizeaza și în realitate, ai posibilitatea să soliciți returnarea comisionului prin intermediul formularului de retur comision accesand secțiunea “Financiar/Formular retur comision“.
Înainte de completarea cererii, este obligatorie contactarea cumpărătorului prin mesageria Okazii.ro accesând link-ul: “Trimite mesaj cumpărătorului” din secțiunea de mai sus.
Cererea poate fi depusă după primirea răspunsului de la cumpărător sau după 2 zile de la expedierea mesajului. În momentul inițierii acestei proceduri, cumpărătorului îi va fi trimis în mod automat un mesaj prin intermediul căruia i se cer detalii suplimentare legate de tranzacția respectivă, informații care ne vor ajuta în luarea unei decizii. Termenul de finalizare este de maximum 4 zile calendaristice, din momentul inițierii.
3. Cum editez/sterg un produs?
Poți șterge un produs activ din contul tău accesând secțiunea „Contul meu/Activitate/Vanzari active„ și butonul „Închide„ din dreptul lui.
Pentru a edita un produs accesezi aceeași secțiune și butonul „Editeaza„ din dreptul produsului.
4. Ce fac în situația în care cumpărătorul nu a ridicat coletul?
În această situație este necesar să îl contactezi pe cumpărător și să afli care a fost motivul pentru care nu a ridicat coletul. Dacă acesta nu mai dorește produsul și refuză ridicarea coletului, ai posibilitatea să soliciți suspendarea contului cumpărătorului, punându-ne la dispoziție pe e-mail, la adresa suport@okazii.ro, documentul de expediere a produsului și documentul de retur. Pentru coletele livrate prin Garanția de Livrare și neridicate de către cumpărător, Okazii.ro suportă costul de retur.
Ai posibilitatea să-ți alimentezi contul prin următoarele metode:
– Card bancar – direct din contul tău accesând secțiunea „Financiar/Alimentează-ți contul/Cu cardul bancar”.
– Ordin de plată – de la sediul oricărei sucursale de banci.
– SMS – din rețelele Orange, Vodafone. Codul trebuie încărcat în cont în maxim 12 ore de la primire.
– Mandat poștal – accesezi secțiunea „Financiar/Alimentează-ți contul/Prin mandat poștal”, introduci suma pe care dorești să o plătești și completezi datele personale necesare la efectuarea trimiterii poștale. În plicul pe care îl vei primi se afla un cod pe care trebuie să-l introduci în secțiunea „Contul meu/Confirmă plata”. După confirmarea plății, contul va fi alimentat cu suma aleasă.
Suma minima pentru alimentarea contului pornește de la 1 euro și variază în funcție de metoda pe care ai selectat-o în secțiunea „Contul meu/Financiar/Alimentează-și contul”.
6. Cum generez un AWB din cont?
Daca ai o tranzactie prin serviciul Garantia de Livrare si trebuie sa generezi AWB-ul din contul tau, acceseaza sectiunea „Contul meu/Activitate/Comenzi„ si link-ul „Genereaza document Fan Courier/DPD„
Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne