Garantia de Livrare

Serviciul Garanția de Livrare îi încurajează pe clienți să cumpere de la tine cu aceeași încredere și satisfacție garantată la care se așteaptă de la orice magazin care le inspiră siguranță.

Acesta este cel mai modern și sigur mod de a vinde online – Okazii.ro garantează pentru tine! Vei livra prin Cargus, DPD, Fan Courier sau Poșta Română Prioripost, cele mai bune servicii de curierat din România, la un preț foarte convenabil, negociat pentru tine de către echipa noastră. Banii vor ajunge apoi direct în contul tău.

În plus, ai reclamă gratuită cu efect de reclamă plătită. Okazii.ro va comunica intensiv acest program, în toate paginile disponibile cumpărătorilor. Crește șansele de vânzare pentru produsele tale aderând la acest program!

Condițiile în care poți oferi Garanția de Livrare

Singura condiție pe care trebuie să o îndeplinești pentru a oferi Garanția de Livrare este să livrezi produsele dintr-o localitate din rețeaua Fan Courier, dintr-o localitate reședință de județ în cazul Poștei Române Prioripost sau de oriunde din România prin DPD si Cargus.

După ce ai completat datele tale bancare, poți oferi opțional Garanția de Livrare pentru unele dintre produsele tale sau pentru toate. Tot ce trebuie să faci este ca la punerea în vânzare să alegi optiunea Curier cu Garantia de Livrare.

Costurile de transport pentru Garanția de Livrare

Datorită unui parteneriat încheiat între Okazii.ro și cei 4 curieri, Fan Courier, DPD, Cargus și Poșta Română, costul unic de expediere a unui colet prin Garanția de Livrare este unul preferențial, conform grilei de mai jos:

Greutate Tarif unic
1 kg 17.50
2 kg 18.60
3 kg 19.70
4 kg 20.80
5 kg 21.90
6 kg 23.25
7 kg 24.60
8 kg 25.95
9 kg 27.30
10 kg 28.65
11 kg 30.15
12 kg 31.65

Preturile contin TVA.

Lista tarifelor ce vor intra in vigoare incepand cu data de 20.03.2024 poate fi consultata aici.

Okazii.ro plăteste taxa de retur în cazul coletelor trimise prin DPD, Urgent Cargus, Prioripost cu Garanția de Livrare și neridicate de către cumpărători.

Pentru coletele expediate, vânzătorul se obliga sa specifice greutatea corecta a coletelor si sa respecte dimensiunile si conditiile de ambalare asa cum sunt comunicate prin intermediul site-ului furnizorului de servicii de curierat.

In cazul in care firma de curierat sesiseaza incalcari ale termenelor și condițiilor sale, Okazii.ro poate să perceapă o taxa suplimentara, așa cum este aceasta comunicată / solicitată de firma de curierat.

Costurile pentru coletele cu o greutate mai mare de 31 kg sunt urmatoarele:

– intre 32 si 40 kg – 100 lei
– intre 41 si 50 kg – 130 lei
– intre 51 si 100 kg – 370 lei

Tarifele contin TVA

Modul de funcționare a serviciului

După ce este comandat unul dintre produsele cu Garanția de Livrare, vânzătorul generează un document de transport (AWB) din pagina comenzii după care expediază produsul prin curier către cumpărător*. 

In cadrul serviciului Garanția de Livrare coletele pot fi expediate prin 4 firme de curierat partenere: Cargus, Fan Courier, Posta Romană sau DPD. Selecția curierului se face în mod automat la plasarea comenzii.

Înainte de expedierea coletului asigură-te că acesta respecta condițiile impuse de către firmele de curierat.

Termeni şi condiţii Cargus

Termeni şi condiţii DPD

Termeni şi condiţii Poșta Română

Coniții generale prinvind furnizarea serviciilor Fan Courier

*În cazul Poștei Române Prioripost poți depune coletul și personal, la oficiul poștal Prioripost din localitatea ta, care trebuie să fie resedință de județ. La predare trebuie să precizezi ca livrarea se va face prin intermediul contractului Bitfactor SRL și să ai documentul de transport printat. Lista oficiilor poștale la care pot fi depuse coletele poate fi descărcată de aici.

Ce se poate întâmpla mai departe?

1. Vânzătorul nu trimite coletul sau coletul se pierde. Tranzacția se închide fără o plată efectuată.

2. Coletul expediat nu este ridicat de către cumparator. Coletul va fi returnat vănzătorului costul de retur fiind suportat de către Okazii.ro pentru livrarile prin Cargus, DPD sau Posta Română Prioripost si de către vânzător pentru expedițiile prin Fan Courier.
3. Cumpărătorul primește coletul. În acel moment, cumpărătorul plătește curierului prețul produsului și costul transportului, așa cum au fost indicate de vânzător în pagina de tranzacție. Curierul preia banii și îi transfera către Okazii.ro. Din acest moment:
3a. Cumpărătorul nu inițiază procedura de retur a produsului primit în cel mult 3 zile de la recepționarea coletului. Astfel, tranzacția se încheie și banii sunt virați vânzătorului în următoarea zi de joi.
3b. Cele 3 zile lucrătoare trec fără nicio acțiune. Și în acest caz, banii sunt virați automat în contul vânzătorului în următoarea zi de joi urmată încheierii tranzacției.
3c. Cumpărătorul returneaz produsul.

Returul produselor

Pentru a returna un produs comandat prin serviciul Garantia de Livrare este necesara generarea documentului de transport (AWB) din pagina comenzii in termen de maxim 3 zile lucratoare de la primirea coletului. Acest document poate fi generat si de catre vanzator.

Dupa generarea documentului de transport este necesara expedierea coletului retur in maxim 5 zile lucratoare. Dupa acest interval, in care pentru trimitere nu exista statusul de “colet expediat” conform firmei de curierat tranzactia este considerata ca fiind finalizata iar suma incasata de la cumparator va fi transferata vanzatorului.

Dupa primirea coletului retur vanzatorul poate reclama eventualele deteriorari ale coletului primit printr-un email la adresa suportgdl@okazii.ro pana in ziua de joi imediat urmatoare primirii coletului (conform statusurilor de la firma de curierat).

Returul sumelor achitate de catre cumpărător

În cazul în care nu există nicio reclamație din partea vânzătorului referitoare la coletul retur primit Okazii.ro va returna suma compărătorului în următoarea zi de joi, din aceasta fiind reținut costul de transport retur.

Dacă produsul a fost achitat ramburs cumpărătorul îsi poate primi suma achitată prin transfer într-un cont bancar sau prin E-mandat.

Dacă produsul a fost achitat prin card suma va fi returnată în contul bancar asociat card-ului utilizat la plată. Termenul de retur poate varia între 3 si 30 zile în funcție de banca emitentă.

Încasarea banilor

Transferul către vânzător a sumelor încasate se realizează în fiecare zi de joi ulterioară datei la care tranzacția s-a finalizat cu succes (au trecut 3 zile lucrătoare de la primirea coletului conform tracking-ului de la firmele de curierat și nu au fost realizate reclamații de către cumpărător).
Vânzătorul poate opta pentru încasarea sumelor într-un cont bancar, pentru alimentarea contului de utilizator Okazii.ro sau pentru transferul prin E-mandat. Taxele percepute de către Posta Română pentru transferul banilor prin E-mandat pot fi consultate accesând următorul link: https://www.posta-romana.ro/a349/tarife/transfer-de-bani/in-romania/e-mandat.html

Din suma transferata va fi reținuta în mod automat valoarea comisionului de tranzacționare și costul de expediere dacă livrarea s-a realizat prin curierii din serviciul Garanția de Livrare.

Informatiile au fost utile?
DaNu

Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne