Cumpărători


1. Cum cumpăr un produs?

Pentru a cumpăra un produs aflat la vânzare pe Okazii.ro ai mai multe opțiuni:

Poti cumpăra direct din contul tău de utilizator Okazii.ro (poți folosi și varianta de login cu Facebook). Tot ce trebuie să faci este să dai click pe butonul “Cumpara acum” din pagina produsului dorit și să completezi formularul de comandă.

Cumparare

Poți cumpăra fără cont Okazii.ro apăsând butonul “Cumpără acum” din pagina produsului și selectând opțiunea “Cumpără fără cont”, care ți se afișează în partea dreaptă a ecranului. După completarea formularului de comandă, trebuie să accesezi adresa de e-mail și să confirmi comanda în maximum 24 ore.

Cumparare fara cont

 


2. Cum intru în legătură cu vânzătorul?

Poți intra în legătură cu vânzătorul prin intermediul forumului, iar pentru acest lucru este necesar să îți creezi un cont și  să accesezi butonul “Întreabă vânzătorul“ din pagina produsului dorit. Dacă ai plasat deja comanda, primești datele de contact ale vânzătorului în e-mail-ul de felicitări. Astfel, îi poți trimite vânzătorului un e-mail sau îl poți contacta telefonic.

Datele de contact ale vânzătorului pot fi regăsite și în cont, accesând secțiunea “Contul meu/Activitate/Produse cumpărate – câștigate“ și butonul “Date vânzător“.


3. Când primesc produsul?

Poți verifica statusul comenzii tale în cont, accesând secțtiunea “Activitate/Produse cumpărate/câștigate. De regulă, produsul este recepționat în intervalul specificat de vânzător în pagina produsului sau conform termenului de livrare comunicat la plasarea comenzii pe site (sau telefonic). În caz contrar, te rugăm să iei legatura cu vânzătorul.


4. Cum pot anula o comandă?

Poți anula o comandă direct din contul tău accesând secțiunea „Contul meu/Activitate/Produse cumpărate/câștigate„ și utilizând opțiunea „Solicită anularea comenzii”. Vânzătorul este cel care va decide aprobarea sau respingerea cererii de anulare, în funcție de statusul în care se află comanda respectivă. De exemplu, în situația în care produsul tău a fost deja livrat, vânzătorul nu va putea aproba cererea, iar comanda nu va fi anulată.

În cazul în care ai solicitat anularea unei comenzi, dar nu ai primit răspuns pentru cererea ta în timp util, îți recomandăm să îl contactezi pe vânzător telefonic, pentru mai multe detalii.

Anulare comanda


5. Cum deschid reclamație pentru un produs necorespunzator livrat prin serviciul Garanția de Livrare?

Pentru inițierea unei reclamații în cazul produselor cu Garanția de Livrare ai la dispoziție 3 zile lucrătoare, din momentul primirii coletului. În cazul în care ai primit un produs  necorespunzător, intra în contul tău și accesează secțiunea Activitate/Produse cumpărate/câștigate, găsește comanda, dă click pe butonul „Reclamă calitatea” și urmează instrucțiunile din pagina afișată.

De asemenea, poți deschide reclamația și prin accesarea unui link pe care îl găsești în e-mail-ul cu subiectul „Garanția de livrare: plata a fost confirmată”, pe care îl vei primi după ridicarea coletului.

Dacă soluția reclamației este returnarea produsului, contactează-l pe vânzător pentru a primi adresa de retur. Trebuie să îi trimiți vânzătorului coletul prin aceeasi firmă de curierat prin care l-ai primit, cu ramburs 0 și vei achita costul de transport retur.

La finalizarea reclamației, vei primi de la Okazii.ro contravaloarea comenzii, fie în cont bancar (pe care îl setezi în contul de utilizator, secțiunea Setări-Date bancare), fie prin mandat poștal

(situație în care este necesar să ne trimiți pe e-mail, la adresa suportgdl@okazii.ro, datele de expediție: nume, prenume, adresa, conform actului de identitate). Costul de trimitere a mandatului poștal este suportat de destinatar.

Reclamare calitate


6. Cum acord/anulez un calificativ?

Pentru a acorda un calificativ accesezi  secțiunea „Contul meu/Calificative/Calificative de acordat„ și butonul „Acorda calificativ acum„ .Poți acorda un calificativ în maximum 30 de zile de la data plasării comenzii.

Calificative de acordat

Pentru a anula un calificativ negativ/neutru acordat accesezi  secțiunea „Contul meu/Calificative/Calificative acordate„ și butonul „Revizuire„. Revizuirea calificativelor se poate face în maximum 60 de zile de la data plasării comenzii.

Poți modifica maximum 2 calificative negative/neutre pe lună.

Revizuire calificative

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne