Anularea și revizuirea

Procedura de întelegere reciprocă

├Än cazul ├«n care pentru o anumit─â tranzac╚Ťie au fost acordate calificative negative sau neutre, iar utilizatorii ╚Öi-au rezolvat ├«ntre timp problemele, se pot anula ambele calificative acordate. Pentru anularea calificativelor prin ├«n╚Ťelegere reciproc─â este necesar ca ambii parteneri de tranzac╚Ťionare s─â fie de acord cu acest lucru.

Procedura de ├«n╚Ťelegere reciproc─â poate fi ini╚Ťiat─â ├«n maxim 60 de zile de la finalizarea tranzac╚Ťiei accesand link-ul ÔÇťIni╚Ťiaz─âÔÇŁ din sec╚Ťiunea Contul meu/Calificative/├Äntelegerea reciproc─â.

Calificativele anulate prin aceast─â procedur─â nu mai pot fi reacordate.

Revizuirea calificativelor

Dup─â acordarea unui calificativ negativ sau neutru fiecare utilizator are posibilitatea de a-l revizui ├«n cazul ├«n care consider─â c─â a fost acordat ├«n mod gre╚Öit. Prin func╚Ťia de revizuire poate fi modificat─â at├ót valoarea calificativului c├ót ╚Öi comentariul asociat acestuia. Dac─â ai acordat un calificativ neutru, el poate fi revizuit doar ├«n pozitiv.

Op╚Ťiunea de revizuire a calificativelor este disponibil─â doar pentru calificativele neutre ╚Öi negative acordate, put├ónd fi folosit─â timp de maxim 30 de zile de la acordarea acestora. Link-ul de revizuire este disponibil ├«n dreptul calificativelor neutre ╚Öi negative acordate ╚Öi poate fi folosit o singur─â dat─â.

Anularea calificativelor la ini╚Ťierea cererilor de retur comision

├Än momentul ├«n care v├ónz─âtorul solicit─â returnarea comisionului pentru o tranzac╚Ťie ca urmare a nefinalizarii acesteia, Okazii.ro poate lua decizia de anulare a eventualelor calificative acordate pentru aceast─â tranzac╚Ťie dac─â, ├«n urma analizei se consider─â c─â acestea au fost acordate ├«n mod nejustficat.

Anularea calificativelor de c─âtre Okazii.ro

Okazii.ro anuleaz─â sau modific─â anumite calificative doar ├«n cazuri excep╚Ťionale. Aceste situa╚Ťii pot fi cazuri ├«n care reprezentantii Okazii.ro verific─â detaliile unei tranzac╚Ťii, iar ├«n urma analizei unor probe concrete constat─â c─â feedback-urile au fost acordate f─âr─â o justificare real─â.

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne