Garantia de Livrare

Serviciul gratuit Garanția de Livrare îi încurajează pe clienți să cumpere de la tine cu aceeași încredere și satisfacție garantată la care se așteaptă de la orice magazin care le inspiră siguranță.

Acesta este cel mai modern și sigur mod de a vinde online – Okazii.ro garantează pentru tine! Vei livra prin DPD sau Fan Courier, cele mai bune servicii de curierat din România, la un preț foarte convenabil, negociat pentru tine de către echipa noastră. Banii vor ajunge apoi direct în contul tău.

În plus, ai reclamă gratuită cu efect de reclamă plătită. Okazii.ro va comunica intensiv acest program, în toate paginile disponibile cumpărătorilor. Produsele tale vor fi promovate în prima pagină Okazii.ro și vor urca automat în listări. Crește șansele de vânzare pentru produsele tale aderând la acest program!

Condițiile în care poți oferi Garanția de Livrare

1. Singurele condiții pe care trebuie să le îndeplinești pentru a oferi Garanția de Livrare pentru produsele tale sunt:
• un cont bancar valid, pe care trebuie să îl completezi în secțiunea “Date bancare” din Contul tău
• produsele trebuie livrate dintr-o localitate din rețeaua Fan Courie sau de oriunde din România prin DPD

După ce ai completat datele tale bancare, poți oferi opțional Garanția de Livrare pentru unele dintre produsele tale sau pentru toate. Tot ce trebuie să faci este să bifezi această opțiune în formularul de punere în vânzare și apoi să completezi tarifele pentru DPD sau Fan Courier.
Care sunt costurile de transport pentru coletele expediate prin Garanția de Livrare?

Costurile de transport pentru Garanția de Livrare

Datorită unui parteneriat încheiat între Okazii.ro și cei doi curieri, Fan Courier și DPD, costul de expediere a unui colet prin Garanția de Livrare este unul preferențial, conform grilei de mai jos:

Greutate colet  DPD tarif unic local/național Fan Courier livrare local Fan Courier livrare național Moneda
1 kg 12.79 9.52 14.28 RON
2 kg 13.81 10.71 15.47 RON
3 kg 14.83 11.90 16.66 RON
4 kg 15.85 13.09 17.85 RON
5 kg 16.87 14.28 19.04 RON
6 kg 17.89 15.47 20.23 RON
7 kg 18.91 16.66 21.42 RON
8 kg 19.93 17.85 22.61 RON
9 kg 20.95 19.04 23.80 RON
10 kg 21.97 20.23 24.99 RON

Cât plătesti transportul dacă nu este ridicat coletul

Okazii.ro plăteste taxa de retur in cazul tuturor coletelor trimise prin Garantia de Livrare.

Vânzătorii beneficiază de această facilitate în toate situaţiile în care coletul a fost trimis:
– prin DPD sau Fan Courier, împreună cu documentul de transport (awb-ul) generat din contul Okazii.ro;
– prin orice altă metodă de transport, dacă vânzătorul are activat serviciul „Garanţia de Livrare pentru orice modalitate de livrare”.

În cazul neridicării coletului de către cumpărător Okazii.ro plăteşte costul de retur al produsului astfel:
– pentru coletele însoţite de documentul de transport, generat din contul de utilizator Okazii.ro – curierul va înapoia vânzătorului produsul fără a mai solicita plata returului;
– pentru coletele care beneficiază de „Garanţia de Livrare pentru orice modalitate de livrare” – vânzătorul va trebui să trimită pe adresa suportgdl@okazii.ro actele de expediere şi retur ale coletului, iar Okazii.ro va face plata costului de retur în contul de utilizator.

Modul de funcționare a serviciului

După ce este comandat unul dintre produsele cu Garanția de Livrare, vânzătorul generează un document de transport (AWB) din secțiunea specială a Okazii.ro. Apoi expediază produsul prin curierul DPD sau Fan Courier către cumpărător.

Ce se poate întâmpla mai departe?

1. Vânzătorul nu trimite coletul sau coletul se pierde. Tranzacția se închide fără o plată efectuată.
2. Cumpărătorul primește coletul. În acel moment, cumpărătorul plătește curierului prețul produsului și costul transportului, așa cum au fost indicate de vânzător în pagina de tranzacție. Curierul preia banii și îi transfera către Okazii.ro. Din acest moment:
2a. Cumpărătorul confirmă calitatea produsului primit, în cel mult 3 zile de la recepționarea coletului. Astfel, tranzacția se încheie și banii sunt virați vânzătorului în următoarea zi de joi.
2b. Cele 3 zile lucrătoare trec fără nicio acțiune. Și în acest caz, banii sunt virați automat în contul vânzătorului în următoarea zi de joi urmată încheierii tranzacției.
2c. Cumpărătorul reclamă tranzacția (dacă produsul nu corespunde cu descrierea din pagina Okazii.ro de unde a fost comandat).

Reclamarea tranzacțiilor

Dacă produsul pe care l-a primit nu corespunde cu descrierea sau este deteriorat în urma transportului, cumpărătorul poate face acum o reclamație.
Acesta completează formularul special din secțiunea Suport Garanția de Livrare, moment în care se activează Pagina reclamației, iar vânzătorul este notificat automat. Pentru a deschide o reclamație, cumpărătorul trebuie să aibă completate datele contului său bancar în secțiunea „Contul meu” pentru ca ulterior banii să îi poată fi virați, în cazul rambursării.

După inițierea reclamației, vânzătorul și cumpărătorul au la dispoziție 5 zile lucrătoare pentru a găsi o soluție amiabilă pentru rezolvarea acestei neînțelegeri.
Această soluție poate fi:
1. Cumpărătorul returnează produsul către vânzător si achită costul de retur al coletului. După ce vânzătorul primește înapoi produsul, banii sunt rambursați de către Okazii.ro în contul cumpărătorului.
2. O parte din bani sunt rambursați către cumpărător, fără returnarea produsului (spre exemplu, se poate folosi această opțiune când au fost comandate 4 căni și una s-a spart pe drum). Okazii.ro trimite celor doi participanți la tranzacție sumele pe care cei doi le-au convenit astfel.
Negocierea se realizează prin Pagina reclamației din Centrul de Asistență pentru Garanția de Livrare. Soluția trebuie să fie acceptată de ambii participanți la tranzacție pentru a deveni validă.

Procedura de returnare a produsului

În cazul în care cumpărătorul returnează vânzătorului produsul, acest lucru trebuie să se întâmple în următoarea zi lucrătoare după înțelegere sau la expirarea celor 5 zile lucrătoare alocate pentru găsirea unei soluții.

După expedierea coletului retur, vânzătorul are 10 zile lucrătoare la dispoziție în care poate face următoarele lucruri:

1. Confirmă primirea și calitatea returului.
În acest caz, Okazii.ro virează banii înapoi în contul cumpărătorului.

2. Reclamă neprimirea returului.
În acest caz, cumpărătorul are la dispoziție 7 zile lucrătoare pentru a demonstra, în baza unor documente, că a trimis produsul, dar vânzătorul nu l-a ridicat, a refuzat recepționarea sau l-a recepționat de fapt. Odată cu furnizarea acestor dovezi, banii îi sunt rambursați cumpărătorului.
Dacă trec cele 7 zile și cumpărătorul nu aduce informații care să contrazică reclamația, banii îi sunt virați vânzătorului.

3. Confirmă primirea și reclamă calitatea returului.
Tranzacția se blochează până când se realizează o înțelegere scrisă între părți sau până la o decizie a unor foruri competente.

4. Dacă cele 10 zile lucrătoare trec fără nicio acțiune din partea vânzătorului, banii sunt returnați în contul cumpărătorului și tranzacția se închide.

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne