Instrumente de marketing

Newsletter

E-mail marketing-ul reprezinta un puternic instrument de promovare, pus la dispozitie de platforma magazine.okazii.ro. Prin intermediul acestuia, vanzatorii pot trimite newslettere comerciale cu cele mai noi produse din oferta, tuturor celor interesati.

Abonare la newsletter

Optiunea de abonarea la newsletter-ul unui magazin este disponibila in toate paginile produselor pe care vanzatorul le are active cat si in pagina magazinului.

Trimitere newslettere

Intr-o luna, in functie de abonamentul de care dispui, poti trimite 500 sau 1000 de e-mail-uri. Daca numarul de livrari disponibile devine mai mic decat numarul de abonati, urmatorul newsletter salvat va fi livrat partial catre abonati, in ordinea alfabetica, pana la epuizarea livrarilor disponibile.

Newsletterele nu pot fi tirmise la un intervel mai mic de 7 zile calendaristice.

Un newsletter programat garanteaza trimiterea ofertei disponibile la momentul livrarii, nu pe cea de la momentul salvarii. De asemenea, optiunea de previzualizare si de trimitere de test, are rolul de a afisa produsele active din momentul salvarii. La momentul trimiterii, se vor prelua din oferta acele articole care corespund setarilor newsletter-ului salvat si vor fi expuse in e-mail-ul care va fi livrat abonatilor.

Pentru a trimite un newsletter va trebui sa accesezi sectiunea Email marketing a magazinului tau din Okazii.ro

Continut

Newsletterele pot avea urmatorul tip de continut:

Produse noi – permite afisarea tuturor articolelor marcate cu simbolul “Nou” prin optiunea “Produse noi”. Daca alegi optiunea “Fara produse cu pret redus”, excluzi din oferta acele produse noi care au reduceri aplicate.

Produse cu preturi reduse – permite afisarea produselor cu pret redus prin optiunea “Reduceri” din interfata de administrare a magazinului sau prin tagul <DISCOUNT_PRICE> (import XML). Daca nu ai activat reduceri pentru produse, nu poti opta pentru un newsletter ce contine articole cu pret redus. Ai la dispozitie doua filtre: “Ultimele adaugate” si “Aproape de expirare”.

Modalitate afisare

Modul de afisare si numarul de produse: Poti alege ca e-mail-ul sa afiseze articolele selectate ca lista sau grupate in chenare denumite generic box. De asemenea, poti alege si numarul de produse care vor fi afisate in newsletter.

Momentul trimiterii

Poti selecta data si ora de trimitere a newsletter-ului, cu conditia sa existe cel putin 7 zile calendaristice intre doua newslettere consecutive. In caz contrar, newsletter-ul nu va fi livrat.

Inainte de trimiterea catre abonati poti accesa un preview al newsletter-ului sau poti trimite un test. In situatia in care nu ai produse setate ca noi sau cu pret redus in magazin, nu vei putea vizualiza e-mail-ul. Inainte de a folosi optiunea “Email marketing” trebuie sa definesti produsele noi si/sau cele cu pret redus.

Lista de abonati

Prin intermediul listei de abonati poti suspenda temporar abonatii sau ii poti elimina definitiv din lista. Cei eliminati se pot reabona oricand.
Poti vizualiza lista in functie de cele 2 statusuri aleabonatilor: activi sau suspendati.

Produse noi

Prin intermediul acestei optiuni ai posibilitatea de a marca produsele recent introduse in oferta magazinului cu simbolul “Nou”, vizibil in pagina produsului pe fotografie.
Marcarea produselor noi se realizeaza prin selectarea articolelor dorite si accesarea functiei “Marcheaza produsele”, din meniul sectiunii “Produse noi“.

Reduceri

Un alt instrument de marketing de care beneficiezi prin intermediul platformei de magazine si care consta in reducerea preturilor afisate la produsele existente in magazin.
Alegerea articolelor pentru promotii se va efectua prin selectarea acestora din lista totala a produselor active, existente in magazin la momentul respectiv.

La punerea manuala in vanzare sau import manual, reducerea pretului unui articol se poate realiza prin selectarea lui si introducerea in campul din dreptul acestuia a noului pret al produsului. Reducerea preturilor articolelor se mai poate realiza si in grup, prin selectarea mai multor produse si alegerea procentului de reducere dorit.

La importul XML, reducerea se aplica prin intermediul tagului <DISCOUNT_PRICE>. Procentul trebuie sa fie cuprins intre 5% si 95%.

Produsele cu pret redus vor avea un semn distinctiv care va fi afisat atat in pagina articolului, cat si in lista de produse rezultate in urma unei cautari pe site. In pagina produsului va aparea si pretul initial (marcat ca nefiind valabil), insotit de procentul de reducere si pretul final.

eOK

Serviciul “eOk“ va permite sa descarcati un marcaj care va ajuta sa convertiti vizitatorii site-ului personal, inspirand un grad mai mare de incredere.

Alege varianta de marcaj pe care doresti sa o folosesti, copiaza codul html din dreptul acesteia si introdu-l in homepage-ul site-ului tau.
Informatiile despre tine se vor actualiza automat pe masura ce primesti calificative din partea cumparatorilor pentru tranzactiile din Okazii.ro.

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne