Reguli pentru cumpărători

Comunicarea cu vânzătorul

Atât înainte de plasarea unei comenzi cât și după, vânzătorul este persoana care îți poate furniza cele mai multe informații despre un anumit produs. Dacă ai nevoie de informații suplimentare pentru a plasa o comandă, i le poți cere vânzătorului prin intermediul forumului din pagina de produs.

Nu este indicat să plasezi o comandă doar pentru a obține datele de contact ale vânzătorului.
După plasarea unei comenzi de cumpărare vei primi în mod automat un e-mail cu datele de contact ale vânzătorului. Acestea sunt disponibile și în secțiunea de Produse cumpărate din contul de utilizator.

Pentru a evita orice fel de probleme de comunicare asigură-te că datele de contact asociate contului tău de utilizator sunt actualizate.

Studiază descrierea produsului

Dacă descrierea unui articol nu este clară, asigură-te de clarificarea acestui aspect înainte de a face vreo ofertă. Înainte de a plasa o ofertă poți cere informații suplimentare din partea vânzătorului prin intermediul forumului.

Făcând o oferta pentru un articol se subînțelege că ești de acord să îl cumperi în condițiile afișate de vânzător în pagina produsului.

Fii atent

Bunurile scoase la vânzare prin intermediul site-ului Okazii.ro sunt proprietatea unor persoane. Îți recomandăm să studiezi pagina personală a vânzătorului (click pe numele de utilizator al acestuia) urmărind calificativele primite în calitate de vânzător de la partenerii săi de tranzacție și comentariile aferente acestora.

De asemenea, pe Okazii.ro ai la dispoziție o serie de servicii care garantează siguranța tranzacționării: http://www.okazii.ro/arhiva-pagini/cumperi-cu-incredere

Contactează vânzătorul

La primirea mesajului conținând datele de contact ale vânzătorului încearcă să îl contactezi pentru a stabili eventuale detalii suplimentare în privința livrării produsului.

Este recomandat să încerci să iei legătură cu vânzătorul atât prin e-mail, cât și prin telefon. Multe persoane nu-și citesc mesajele primite în fiecare zi. Așa că un telefon poate fi cea mai rapidă modalitate de a lua legătura cu vânzătorul și totodată te poate scuti de eventualele neînțelegeri, ajutându-te să închei tranzacția.

Onorarea comenzii

În momentul în care un cumpărător plasează o oferta de cumpărare, acesta se obligă să onoreze comanda făcută. Dacă dorește anularea comenzii o poate face inițiind cererea din secțiunea “Produse cumpărate/câstigate” a contului Okazii.ro.

Acceptarea solicitării de anulare şi anularea comenzii se efectuează de către vanzator, Okazii.ro nu intervine în acest proces. In cazul unui refuz de anulare, recomandăm cumpărătorului să contacteze direct vânzătorul pentru detalii.

Sancțiuni

Neonorarea comenzii (de catre cumpărător) se sancţionează cu avertisment, iar în funcţie de avertismentele primite anterior, in cazul acumularii acestora, contul poate fi suspendat temporar sau definitiv.

Vanzătorii pot restricţiona achiziţionarea produselor de către cumpăratorii care au avut tranzacţii nefinalizate în trecut.

 

  • Ti-au fost utile informatiile?
  • Da   Nu

Ai nevoie de mai multe informatii? Contacteaza-ne